Plataforma per la cultura a Gandia i la Safor "25 d'Abril"

Plataforma per la cultura a Gandia i la Safor "25 d'Abril"
Gràcies per la vostra participació. Encara podeu adherir-vos a la plataforma.

dimecres, 25 d’abril del 2012

Divendres: Inauguració de dues exposicions


Divendres 27 d'abril
19.30 h Inauguració de les exposicions
Simfonia Sirimiri de Ricardo Andrés Colomar
Mirades de Rosa Serra
Sala de la Muralla
 

MIRADES de Rosa Serra
Són sensacions, són mirades que es transformen en pintura, són mirades que ja no existeixen, de les quals a vegades m'oblide, però millor dit, segueixen existint, transformades en dibuixos en poemes.

Viure, pintar ,escriure...són una mateixa cosa, comunicar emocions, als qui saben mirar, no sols vore. Mireu, mireu, mireu i deixeu-vos portar.

SIMFONIA SIRIMIRI
de Ricardo Andrés Colomar
Sempre m' ha agradat el món de l'art. Recorde amb molta estima quan era menut i el meu iaio, de professió pintor, hem ficava en un pot un poc d´aigua amb coloret en pols i deixava que li pintara algun tros de paret de la terrassa.

Hem vaig apuntar a l´escola d´arts de Sueca, però hi vaig anar poc. A partir d'ací la meva formació ha segut plenament autodidacta. Esta inquietud artística va anar creixent i vaig consolidant poc a poc el meu estil.

Em vaig matricular en una especialitat que m´agrada molt: el revestiment mural. Vaig començar el curs en l´escola d'Ondara Tàrrega. Seguesc els estudis a distància.

Les tècniques que faig servir són diverses: grafit, aquarel·la.la, aiguada, acrílics, oli i trencadís.

El meu estil és una barreja de surrealisme i abstracte, anar més enllà de la mateixa forma, sentit aparent de les coses, aprofundir en les sensacions, emocions , i al mateix temps de les més subtils, fràgils.

M´interessa l'ésser humà, en la seva integritat, en la relació amb la resta, amb el seu entorn, amb ell mateix.

He exposat en dos llocs: al mercat de Colom de València i a l'escola d'Ondara Tàrrega.