Entitats i partits adherits a la campanya: - Els Verds del País Valencià - Samaruc-Ecologistes en Acció - AC la Goleta de Xeraco - MRP Col·lectiu de Mestres de la Safor - Ajuntament de Gandia - Grup de Muntanya Valldigna - Club de Pilota de Simat - CF Baldats de Simat - Festers de Sant Antoni 2010 de Simat - Unió Musical de Simat - Associació de Jubilats de Simat - Comunitat de Regants de les Fonts Major i Menor de Simat - Penya Ciclista de Simat - Nacionalistes de la Valldigna - Valldigna Som i Serem - Associació de Veïns Valldigna de Tavernes - Ajuntament de Simat de la Valldigna - Consell dels Joves de Gandia - Club de Rol "El Senyor de les Polseres" - Associació Juvenil Cheko de Gandia - Arc de Mig Punt - Ajuntament d'Almoines
Fest-te amic del Casal Jaume I
Estem també al facebook. Casal la Safor, busca'ns i fes-te amic.
Canal del Casal
Sobre jo
Fundació Casal Jaume I
Carrer Dona Teresa, 2
46701 Gandia
Tel 962 951 222
gandia@acpv.cat
administracio@fundacio.net
Curs de danses Tots els divendres, de 19.30 a 21.30 h
Classes particulars i en grups reduïts Classes de física i química a nivells d’ESO i Batxillerat (en valencià) Classes de Primària (qualsevol assignatura) Preu: 7 €/h (grups) i 10 €/h (individual) Horari: Dijous i divendres a les vesprades, hores a convenir. Classes de matemàtiques Nivell ESO. Grups reduïts. De dilluns a dijous. Telèfon de contacte: 625 900 691
Classes de Break Dance Dilluns i dimecres, de 20 a 22 h
Classes de Ioga Dilluns de 18.30 a 21 h Classes d'escacs per a xiquets dimarts: de 18 a19 h, nivell mitjà (de 8 a 10 anys) dijous: de 18 a19 h, nivell principiant (de 5 a 7 anys) divendres: de 17,15 h a 19 h, nivell avançat (de 10 a 13 anys) Contacte: Rufino Camarena (653 141 887)
Compreu el disc de la Gossa Sorda al Casal. Només 12 €
JOVES D’ACCIÓ CULTURAL NOMÉS 30 €/ANY
Per només 30 euros a l'any, gaudeix de molts avantatges i descomptes. Informa't al Casal de la Safor. Els qui es facen socis abans de l'11 d'abril tindran l'autobús i l'entrada al concert d'Alacant debades.
2 comentaris:
Gent d'Albaida
Vore ixa gent de la Safor i la Valldigna si sanimen i ens vegem el proper dia 31 de juliol en Albaida i liem una bona festa per a tots.
Gent d'Albaida
Vore ixa gent de la Safor i la Valldigna si sanimen i ens vegem el proper dia 31 de juliol en Albaida i liem una bona festa per a tots.
Publica un comentari